Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Nancy - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Nancy - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Nancy

Blijf op de hoogte en volg Nancy

08 Juli 2011 | Spanje, Barcelona

Mijn backpack staat gepakt en het is bijna zover. Nog even werken vandaag en dan pak ik om 17.30 de bus naar Madrid. Hannah, mijn reismaatje voor deze reis is zich daar al sinds woensdag aan het vermaken. Om 1.20 vannacht zal ik daar dus aankomen om gelijk mijn spullen te droppen en me helemaal uit te leven in het nachtleven van Madrid. Zaterdag even snel de stad bezoek en dan begint de echt reis: MAROKKO.

Zondag om 1 uur smiddags vliegen we naar Fes, een prachtig mooie stad in het noorden van Marokko. Daar hebben we 1 hotelovernachting geboekt en wat daarna gaat gebeuren hebben we nog geen idee van. Het enige wat we weten is dat we 1 week in Marrakech moeten aankomen om vanaf daar terug te vliegen.

Er staat vanalles op ons verlanglijstje, zoals de koningsteden: Fes, Rabat en Marrakech, maar ook de berber dorpjes en een kamelendocht door Sahara. Maar wat we precies gaan doen??? Dat zullen we zien.

  • 08 Juli 2011 - 09:29

    Yolande:

    HOi,
    Ik heb even naar de temperaturen gekeken maar die zijn niet mis!!! Gemiddeld zo'n 38 graden....dus veel water drinken.
    Heel veel plezier!
    Kuss mammie

  • 11 Juli 2011 - 19:47

    Sam:

    hee nance!!

    veel plezier!! succes met je reis in Marokko :)

    xx sam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Nancy

Vertrek naar Ghana

Actief sinds 08 Juli 2010
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 22629

Voorgaande reizen:

14 November 2011 - 09 Januari 2012

Ontwikkelingswerk Ghana

08 Juli 2011 - 17 Juli 2011

Een reis naar het land van 1001 nachten: Marokko

15 September 2010 - 13 Februari 2011

Studeren in Spanje

24 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Taalreis naar Madrid

Landen bezocht: