Eigenlijk te druk om wat te schrijven - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nancy - WaarBenJij.nu Eigenlijk te druk om wat te schrijven - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Nancy - WaarBenJij.nu

Eigenlijk te druk om wat te schrijven

Door: Nancy

Blijf op de hoogte en volg Nancy

28 Juli 2010 | Spanje, Madrid

FOTO´S KOMEN MORGEN!!!

De afgelopen dagen ben ik ontzettend druk geweest, ik had gewoon geen tijd om iets op ¨waar ben jij¨ te schrijven.

Ik stuurde Esther (een hele goede klasgenoot van mij) een smsje zomaar, en die bleek dus ook in Madrid te zitten. Dus na mijn eerste lesdag (ik heb les van 15.00-19.00) hebben we gelijk afgesproken om te tapas te gaan eten. We zouden niet gaan stappen, want Esther en haar vriendin Suus wilden de volgende dag de stad bekijken. De tapas waren top. Heerlijk gegeten. Owja voor de tapas zijn we nog in een klein plaatselijk kroegje wat gedronken.

Op de heenweg naar het tapasrestaurant had ik een leuk hostel gezien, iedergeval het zag er leuk uit van de buitenkant, dus ik had het opgeschreven om de volgende dag even te kunnen kijken op internet en het eventueel te kunnen boeken. Op de terugweg liepen we weer langs dat hostel en kwamen erachter dat het gewoon op de hoerenstraat lag. Overal waren ze gewoon. Ik blij dat we er savonds nog even langskwamen, anders had ik dalijk in de hoerenstraat gezeten.

Even verderop hebben we 4 toffe gasten uit Nederland ontmoet. We waren eigenlijk opweg naar huis, maar we besloten om toch nog maar een drankje met hun te doen. Oke...dat duurde dus tot 6 uur sochtends :). Was echt ontzettend gezellig. Eenmaal weer aangekomen in mijn hostel sliep natuurlijk iedereen al dus ik kon het licht niet aandoen en ik had mijn bed nog niet opgemaakt.(het was namelijk mijn eerste nacht in die kamer) Ik ben dus maar gewoon op dat bed gaan liggen want ik was dood op. Gewoon met me kleren aan :P.

De volgende dag heb ik samen met Esther een Suus de stad bekeken, het was erg gezellig en om 3 uur ging ik naar school en gingen hun naar het grote stadspark. Toen ik klaar was met school kreeg ik een smsje dat Esther en Suus dus die gasten van de dag ervoor tegen gekomen waren in het park. Bijna onmogelijk, want dat park is ZOOOOOOOOO groot, maargoed het was echt zo. Ik dus gelijk na school ook naar het park gegaan en daar hebben we nog tot half 11 gezeten. Toen zijn we met zijn 7en tapas gaan eten (jaja zijn iets andere tijden daar om te eten, voor 10h is er zo´n beetje niets te krijgen). Ook deze avond waren we maar weer met hun gaan stappen. Dit keer tot 7h sochtends. Toen ik dus thuis kwam had ik nogsteeds mijn bed niet opgemaakt, dus toen gebruikte ik maar weer hetzelfde ritueel gebruikt.

Vandaag was dus een zware dag, langer dan 9h-10h kan je hier gewoon niet slapen, geen air conditioning, dus dan wordt het veel ste warm. Ik was dus ontzettend moe vandaag, maargoed...heb het gehaald. Eshter en Suus zijn vannochtend weer naar huis vertrokken, die hebben dus gewoon in 1x door getrokken.

Deze avond neem ik dus maar een avondje rust. Even veel slapen, bijkomen en morgen hard Spaans leren. Ik ga me daar nu maar weer wat meer op richten! want daar kom ik natuurlijk voor!!

  • 28 Juli 2010 - 20:21

    Remco:

    Heej,

    drukken dagen gehad zo te zien ;)
    Ben benieuwd tot hoever je gaat komen met je Spaans lessen, hoop voor je heel ver.

    In elk geval succes met je Spaanse lessen en geniet er nog maar even van.

    Groetjes,

    Remco

  • 29 Juli 2010 - 05:43

    Tante Marion:

    37° Veel te warm voor mij. Wij hebben hier 20° en regen!

  • 31 Juli 2010 - 16:23

    Remco:

    Leuk zo die foto's erbij ;P
    Het lijkt of je een paar dubbel hebt gezet :P

    maar ja, wel leuk om te zien :D

  • 04 Augustus 2010 - 15:30

    Sam :

    hee :)

    ffe weer bijlezen hoor ben weer thuis van vakantie!

    drukke dagen voor jou zeg... maar zo te zien heb je t wel naar je zin!

    groetjes samantha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nancy

Vertrek naar Ghana

Actief sinds 08 Juli 2010
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 22627

Voorgaande reizen:

14 November 2011 - 09 Januari 2012

Ontwikkelingswerk Ghana

08 Juli 2011 - 17 Juli 2011

Een reis naar het land van 1001 nachten: Marokko

15 September 2010 - 13 Februari 2011

Studeren in Spanje

24 Juli 2010 - 08 Augustus 2010

Taalreis naar Madrid

Landen bezocht: